Monday, June 28, 2010

Cotton On Kids & Anakku diserang!!

Sabtu, 26 June 2010- Dua outlets pakaian bayi & Kanak-Kanak di pusat membeli belah Sunway Pyramid telah diserang dua orang yang kemaruk shopping untuk bakal baby yang akan keluar pada pertengahan September akan datang.

mereka yang disyaki merupakan sepasang suami isteri berbaju hitam..seorang tinggi, seorang pendek..seorang cantik, seorang hensem..wakakakaka..

antara barang yang telah berjaya dirembat oleh 2 orang berbaju hitam itu di butik Cotton On Kids adalah 2 helai t-shirt, sehelai jeans & 2 pasang stokin..menurut saksi, pasangan itu nampaknyer sungguh rakus sekali memilih pakaian2 disitu tanpa menghiraukan saiz bayi mereka yang bakal keluar.bak kata Karam Singh Walia "apekejadahnye membeli pakaian sebegini ranggi untuk newborn baby??"


menurut sumber2 yang boleh dipercayai, pasangan ini bakal menyerang Cotton On lagi kerana mereka sungguh tak keruan melihat baju-baju yang sungguh comel disitu..khabarnye, kalau boleh mereka mahu beli tokey Cotton On sekali supaya boleh didera bekerja 24 jam menjahit baju comel begitu untuk baby mereka kelak!!*sungguh bahaya nampaknye penyerang berani mati ini!!*

gambar sumber dari kamera CCTV dihadapan butik Anakku ini boleh dijadikan bahan bukti dimana pasangan itu telah membuat rembatan seterusnya kira 20-30 items (dalam plastik putih-biru itu) akibat tergoda dengan saranan seorang akak sales girl yang mem"promote" tentang sale hebat disitu..

pasangan ini kemudiannya dilihat meninggalkan pusat beli belah tersebut kira2 jam 5.30 petang..mungkin kerana bajet sudah abes..menurut ahli keluarga terdekat, pasangan ini memang x reti nak berenti shopping selagi ada duit..ada juga sumber yang memberitahu bahawa pasangan ini percaya bahaya untuk simpan duit, maka lagi baik dihabiskan di shopping mall-shopping mall terdekat!!lalalalala...

pihak kami masih menyiasat isi kandungan yang telah dirembat dalam plastik putih itu..berita selanjutnya akan disampaikan sejurus selepas tamat siasatan..sekian terima kasih..

16 comments:

SFarhana said...

sooo comel ini cerita..hehe

HANI IZWAN said...

i yg belom khwin ni pon selalu geram tgk baju babies yg byk chomey-chomey skrg. apatah lagi deena yg sdg carry the baby, lgi lah tak tertahan shopping bju baby kan. ^_^"

Unknown said...

deena, ada sale ke kt situ? huhu outlets pe nama ni cer bg btoi2 sng akak nak terjah terus! haha sbb mggu depan nak pi serang sunway piramid.. ada hajat BESAR punya mau beli..hahahaha

Dina Zakaria said...

~tina~

hehhehe...maceh..

Dina Zakaria said...

~hani~

iyer..sungguh x tertahan..kalo laa budget x restricted, harus i beli ngan kedai2 skalik..hahahha

Dina Zakaria said...

~kak fiza~

cotton on kids tu memang ada sale..baju sume comel2!!especially kalo yang besar2 darwisy tu!!for new born x banyak sangat..

anakku tu pulak dia sale on selected items jer..sangat sesuai lahh untuk mummies yang tengah prepare barang2 untuk newborn!!yang akak cakap nak beli booster seat untuk darwisy tu pun, kalo x silap ade gak sale kat Anakku tu..tapi dina x tengok sangat laa..

Nur said...

wah..dah beli seluar jeans, blh pakai masa raya haji nnt ;p

seronok kan shopping-mopping nih hihi provided, budget mencukupi

sapphire said...

haha
comey jer !

Dina Zakaria said...

~baha~

hehehhe..memang sangat bahaya shopping utk baby ni..sume rasa cam nak beli..

Dina Zakaria said...

~kak nilam~

boleh pergi cotton on shopping untuk adam yer..=)

MamaIcha said...

i love COTTON ON...sgt comel baju2 dia kan??? geram :D

intan azuzarina said...

oh..sy pn xsabar dan gatal tgn mau pegi bersoping baby...tehehehe

Dina Zakaria said...

~mamamarissa~

iyerrr..sume sangat comel..and price pun quite ok..=)

Dina Zakaria said...

~intan~

sila pergi ke anakku yer..sangat seswai for mummies yang preparing for the new born!!berbaloi2!!=)

kimmy said...

ahahahaha...kelakar lah u.suspen betul baca entri ni.btw,dah buat Anakku member card?shopping2 sambil collect point.hehhe

Dina Zakaria said...

~kimmy~

ada member card ey??x tau pulak..sales girl tu pun xde bitau pun..