Friday, April 30, 2010

terima kasih daun keladi, lain kali bagi lagi..

salam jumaat..

sempena jumaat yang mulia ini, i mengambil kesempatan nak berterima kasih kepada my dear fren cik amal yang sudi datang ke rumah i pada hari sabtu yang lepas bersama2 cik abang terchenta disertai jugak 2 tupperware cupcakes yang bestttt!!yummy2..and the most important things is, ini adalah air tangan beliau sendiri tau..terharu i..

thanks a lot yer amal..x sampai setengah jam pun cupcakes ni dapat melihat keindahan umah i.indah ler sangat.pastu terus lesap ke dalam perut2 manusia yang gelap gelita dan bergelumang bersama nasi dagang dan jugak sizzling..hehe..

inilah dia cupcakes yang diberi oleh cik amal itu..they are chocolate!!and ada chocolate chips inside jugak!!!sangat2 sedap..yang warna putih tu just the deco.inside is choc chips cake jugak..

see..dah tinggal 2 je..mana yang lain???sudah selamat disettlekan oleh my guests la tu..especially kiddos laa yang excited tengok chocolate cupcakes tu kan..i pun sempat makan 1 je..tu pun share with my hubby..

to amal : terima kasih daun keladi..lain kali buat cupcakes, bagi la aku lagi..ko still ingat lagi cam mane jalan nak pergi umah aku kan??;-)

tatatititutu

1 comment:

Princess Ayang said...

dear..malu la letak gambo cupcake comot 2 dlm blog ko..