long live!!!

Monday, January 30, 2012

tiada lagi harapan..

lately sungguh sedih dengan kerja..
rasa macam tak semangat betul nak terus berada di kerusi ini..
ingat boleh terus bertahan dan bersemangat sekurang2nya untuk menunggu tarikh february 2013 datang..tapi sekarang semangat sangat luntur..macam baju corak pelangi kena rendam clorox.


saya seronok berada di kerusi ini..sebab i ada ramai kawan2 seangkatan..kawan2 yang boleh cerita itu ini..yang boleh gelak bersama2 buat lawak walau kami sudah "dihalau" dari kerusi ini..
kenapalah hanya halau kitorang dari kerusi dan bukan halau dari bangunan ini..kalau halau dari bangunan ini, i sendiri akan hampar karpet merah untuk i lalu, sambil tepuk tangan (untuk diri sendiri)..


kalaulah saya jadi anda, dan anda dan anda, yang tiada komitmen lagi disini..tentu saya dah buka langkah seperti dia dan dia..tentu saya tak pikir panjang lagi..tapi saya ada "sesuatu" yang perlu buat saya terus sabar dan sabar dan sabar..


i bet there must be some colleagues and ex-colleagues reading this..some may understand, some may not..but surely MOST of you will understand what i feel while writing this..how i wish i can pour every inch of my feelings here..how i wish to let everyone in this world know that you should never sit on my chair..but i don't have the braveness..congratulation untuk puan aja yang dah melangkah setapak..salute lah!! x sabar nak tengok apa akan jadi dalam masa terdekat..kannnn????


i ni tak suka sangat nak tulis yang tak berapa best pasal opis..sebab itu kan tempat rezeki kita datang..tp....................saje nak bagi peringatan untuk diri sendiri..supaya in future, lebih berhati2..lebih beringat2..lebih firm supaya orang tak pijak kita sesedap rasa ikan masak merah dia jer..


wahai hati..
kuatlah kamu berhadapan dengan singa dan harimau serta dinasor bertanduk 20 itu yer...


dan saya berjanji dengan diri sendiri akan buat keje hakiki saje..no more kerja2 "kebajikan"..
lebih baik i mantopskan proposal, ada gak pekdah kepada diri sendiri untuk masa depan diri sendiri.TITIK.

kamu dan kamu dan kamu itu...mari lahhhhhhhhhhh join saya.
mereka tidak hargai kita.jom kita cari sesuatu untuk naikkan "harga" diri kita. supaya len kali dia x buleh tulis ikut sedap tangan nak taip e-mel jer..
jommmmm!!!!!


5 comments:

Mrs Nageb said...

alahai..sabar ye deena..so, beware lah ye.. semoga cita2 deena akan lebih tercapai dengan peristiwa2 yang cenggini yang insyaallah dapat lebih memotivate deena sepenuhnya :) go deena go.

deena awanis said...

thanks..haha..harapkan future yg cerah bersinar..insyaallah..=)

Peri PiA said...

sabar byk2 ok deena ;)

MyRule said...

Sabar ye..Dugaan masing2.

Ajamahiyaa said...

mari kiter sabar bersama2...