long live!!!

Monday, December 5, 2011

Rafique loves to brush teeth


heyya kawan2 dan auntie uncle semua..


rafique sekarang ada 6 batang gigi..4 batang atas, 2 batang bawah..
saya suka sangat hisap berus gigi saya..
tiap2 hari saya hisap berus gigi..
bukan setakat 2 kali sehari, tapi 4-5 kali sehari..
kadang2 sambil pakai baju pun Rafique hisap berus gigi..

jom layan gambar saya hisap berus gigi!!


terbeliak mata tengok ibu candid pic dia berus gigi..huhu..



ok kawan2..begini cara2 menghisap berus gigi yer..mula2 nganga mulut besar2...pastu masukkan berus gigi..


semalam saya dapat berus gigi ibu sebab berus gigi saya hilang tah pergi mana untuk kali ke 14 dalam masa 3 bulan..so, x boleh masuk mulut.berus gigi ibu besar macam mulut ibu..


ayahhhh!!!bukak pintuu!!rafique nak showerrr..nak ubat gigi kodomo lion..



itu lah rafique tiap2 ari..sangat suka berus gigi..berus gigi tu bukan tempat dia dalam bilik air..tapi sambil pakai CD, pakai baju pun berus gigi..tu pasal berus gigi selalu hilang..tah mane2 dia campak berus gigi dia..semalam pergi beli berus gigi baru yang ntah ke berapa kali..hadoiiilahhh anak...kadang2 sambil makan pun berus gigi..atau lebih tepat dia sangat suka hisap ubat gigi perisa oren kodomo lion..tapi kalau xde ubat gigi pun dia suka jer hisap berus gigi..=)


harap sampai besar laa rafique suka berus gigi..supaya gigi sihat dan kuat dan tak rongak..hihi..

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

5 comments:

aziyana said...

husna xsuke berus gg..dan sangat le susah nk berus gg..asal nk berus gg die katup mulut kemas2..camno nok baut tuh..eeee tension

Bibi Yusof said...

Deena, bile baby kene berus gigi ek.. my anak bujang tu baru ader due batang gigi.. dah start kene berus gigi ker?

rafique sgt comel posing2 ngan berus gigi... :)

deena awanis said...

yana : cuba bagi dia pegang sendiri berus gigi tu..

bibi : nanti kita buat entry tu k..dah ada dalam draft..nnt i abeskan karang..=)

e.l.i.z.@ said...

wahhh bgs rafique! kompom gg dio x rongok hihih

p/s: jatey hop dekki nge keli tu ore terdekat nge keli..so keli xleh nk avoid dio.gano² pasti akan jupo jgk huhuhu

Mrs Nageb said...

Goodla rafique.. :) mareesa bile letak ubat gigi terus buat mua pelik..da sua hisap berus gii tuh saje...