Sunday, May 8, 2011

sweet sms from sweet mum..=)

got this sms from my mama this morning..


"yang sejati ibu kandung,
yang famous ibu tiri,
yang ringan ibu angkat,
yang miang ibu keladi,
yang lumayan ibu ayam,
yang tembam ibu roti,
yang ramai ibu tunggal,
yang penting ibu jari,
ang berkhasiat IBU PUNYA SUSU (^_*)

SELAMAT HARI IBU"


* * * * * * * * * * * *


Thanks mama for the simple yet meaningful sms..
to my hubby yang wish through FB (i suruh dia wish ngan mulut, tapi dia x nak..boleh camtu??)
also to all my lovely friends who wish me selamat hari ibu whether thru sms, fb as well as phone calls..u guys made my tears..
thanks for the remembrance..

its the very first year for me being elligible to celebrate mother's day..at the age of 25..
with the born of my prince charming..

his laughs and tears always made my day..
he make my life feel COMPLETE..=)




love u so much baby..


p/s : tak sabar nak tunggu Rafique wish Happy Mothers Day next year..

HAPPY MOTHERS DAY TO ALL MUMS..
ENJOY OUR DAY!!

3 comments:

juelee said...

cutenye rafiqueee...

lia said...

Selamat hari ibu...

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

cutenye sms tu... leh forward kat nieza tak? hehehe

✿ Happy Mommy's Day!✿