Friday, March 18, 2011

saya sedang...

saya sedang...

marking exam paper sambil lawat blog kawan2..ke lawat blog sambil markking exam paper??mana2 lah yang u ol suka sebut dulu..i x kesah..;-D lawat blog membuatkan otak saya tenang ketika marking exam paper yang menyerabutkan..pilihan bijak untuk melegakan stress.no??



saya sedang..

tunggu panggilan dari orang HR sebab saya nak jumpa seseorang yang saya perlu jumpa bagi mendapatkan jawapan bagi sesuatu setelah sekian lama menunggu jawapan bagi sesuatu itu sambil berharap saya mendapat sesuatu yang saya pun x pasti saya mahu sangat ke tidak sesuatu itu....hurm.. @_@ *eyes rolling*



saya sedang..

berfikir kenapa laa nak kena saman??kalau x kena saman kan best..duit bayar saman hampir seribu ringgit malaysia tu boleh digunakan untuk bershopping2an, sambil sedang berharap ada duit sejuta pound jatuh ke riba lalu boleh pergi shopping secara pukal..hurmm..ini memang perangai saya..selalu terasa gian nak shopping ketika poket kering kontang..korang ada masalah macam saya tak???




saya sedang...

rindu kat Rafique dan hubby yang enak bergomolan berdua dirumah sedangkan saya kena duduk atas kerusi biru dan menaip dan menanda exam papers yang x best langsung nehh....=(



dan sebenarnya saya sedang...



mengira hari pada kalendar menunggu 27 atau 28 haribulan Mac tiba..=(


haaiiii berapa banyak sedang lahh..korang pulak sedang buat ape??

10 comments:

Sheherazade said...

saman?aduhai

same la,time poket ala2 slim nak makan itu ini,beli itu ini sabo je la

happy marking

Nur said...

deena, if u dont mind to tell.. u lecture kat mana ye?

Mrs Nageb said...

oh saya juga sedang berfikiran mahu bershopping dan melepak bersama 2 kekasih hati saya itu....

memang tak patut lah duit saman itu kan...MENYAMPAH~melayang2 berterbangan duit itu ke tempat yang tak sepatutnya..huhu

mommy.aisy.hana said...

saya sedang...

baca blog deena smbil bayangkan keseronokkan berada d URANUS dan kerusi biru itu... =))

yuyu jannah said...

malam tadi pegi pasar malam dengan hubby, tiba2 saya tanya hubby,
"abg, bestnya kalau kita tgh jalan2 terjumpa duit rm1k kan, abg amik x?
hubby jawab "mst la amik, rejeki"

hehehe..kalau la betul kan..saya sedang imagine ni

Dina Zakaria said...

pia : tengkiu..

baha : i ngajar kat Masterskill Uni Colleges (MUCH)..private jer..lom layak join IPTA..hope one day i will..insyaallah..eh, u pun lecturer gak kan??u ngajar kat mane ek??

khalilah : should ask for a date kat midvalley lah coz this weekn ada motherhood expo..=)

Dina Zakaria said...

kak yati : uranus sangat menyeronokkan dan HOT skrg..should come sometimes to visit us..

jannah : kalaulah jumpa rm1K tu, jangan lupa share ngan i sket ek..10% pun jadik laa..hahaha

lia said...

akak sedang tunggu hari gaji wakakkaaa

My Azie said...

saya sedang bangun dari tido. :)

Ainul Mustafa said...

ainul sedang...

lepak2 baca blog deena..penat betul hr ni br balik dr outstaion.bila la agaknyer nk jd surirumah je tp bln2 blh dpt rm10k..hehehhehee