long live!!!

Friday, December 10, 2010

deena diserang alzheimer

dah nyanyuk ke hape entah aku nih.
bawak breastpump & segala yang sewaktu dengannya tapi x bawak botol..
bestu nak sambung pump tu kemana??
tadah pakai tempurung kelapa ke hape??

ape kejadahnyer laa deena oi..

sekian.


7 comments:

Peri PiA said...

haish,jgn ckp mcm tu

"kepala udang besar" je,lebih kurang chinese proverbs la tu utk pelupa hehe

rumah dekat kan?lari jap amek

Mrs Nageb said...

lawak..lawak..sabo lah yer :)

juelee said...

hahaha sabo aje la deena nie.. jue semalam odw dalam kete teringat breast pump segala dah bwa tapi muncung yg nak connct ke botol tu tak bawa.. patah balik umah gi amek.. seb bek la dekat lg masa tu

deena awanis said...

hurm..mmg nak kena balik japgi ni..tapi kul 10 ada meeting.pas meeting terus cabut ler jawabnye..

Ainul said...

biasa la 1st mum.ainul pun pagi2 dh kelam kabut.nk uruskan anak, bw breastpump segala.

Hanis MY said...

haluu deena alahai comel aje mcm rafiq hehe... takpe hilang ingatan sementara je tu lepas tu pulih balik...

LyNn HaMzAh said...

erm, macam mana leh lupa tu?