long live!!!

Saturday, June 19, 2010

saya isteri ditinggalkan suami..

jam laptop i dah pukul 11.27 malam..
but i'm still alone at home..
boring giler..
tv pun macam xde apa yang menarik..

B.O.S.A.N!!!

macam mana laa perasaan isteri2 yang selalu kena tinggal ngan suami sorang2 kat rumah yer??

perasaan isteri2 yang suaminya selalu bekerja hingga lewat malam???

perasaan isteri2 yang suaminya yang keluar melepak minum teh dengan kawan2 saban malam???

hubby..cepat laa balik..i bosan laa dok rumah sorang2...

* * * * * * * * * *

to all fathers in this world..
especially my dad, grandpas, father in law and my hubby (father to a son inside my tummy)..


6 comments:

Peri PiA said...

alolo cian dia,hubby keje ek?

meh pia teman kan

Puan Jiha said...

hubby gi tgk bola ke... Jiha ni weekend hubby n wifey.. so weekend mang hubby tak ke mana lah... nanti dok bersama nanti, tahan rasa jugak kot... hubby ku workaholic + kaki jamming hehehe

deena awanis said...

~pia~

bukan keje..kua jumpa kawan dia..dah lama x melepak ngan kengkawan..tu yang leka td agaknyer..tapi skrg dah balik dah..=)

deena awanis said...

~jiha~

workaholic pun bukan untuk orang lain..terpaksa laa wat2 memahami ek..

E.L.I.Z.A said...

ala ciannye...kalu ada anak nnt, xdela borink sgt kena tinggal kekeke

deena awanis said...

~kak eli~

mungkin kot bile dah ada baby x bosan sangat bila kena tinggal..tapi.... x mooooo jugak kena tinggal!!!!hehhehe