long live!!!

Tuesday, June 29, 2010

Bengang

sila nyanyi ikut lagu bengang by Akim..
kalo x tau nak nyanyi, cari laa lagu tu kat mane2..
xpun, baca ala2 sajak tapi intonasi penuh kebengangan!!

lyrics modified by me..


Aku bosan dengan janji mu
Aku rasa buang masa
Kau selalu mendustakan e-mel mu

Aku fikir kau sangat bangang
Lebih baik tak hantar e-mel
Biar kan diriku terus menunggu

Ku tak fikir engkau tepati
Walau apa jua kau kata
Sebagai tanda engkau memang penipu

Korus:
Tak mungkin ku percaya
Kata-kata yang penuh dusta
Hanya lah e-mel berjanji yang manis-manis
Menambah bengang rasa hampa
Kerunsingan diriku terasa

Cukup berkali kau berkata
Jangan diulang lagi dusta
Jangan kau pujuk hati yang terluka

Tak mungkin akan ku percaya
Jika janji sekadar janji
Tak mungkin ku sama dirimu yang sering berdusta

Ulang Korus

Letih hatiku diserang pilu
Letih hatiku teringat janjimu, oooh caramu
Akan ku teruskan hidupku, oh tanpamu








11 comments:

Peri PiA said...

ARE u ok deena?

mamamarissa said...

ait, bengang ngan sape nie deena???

deena awanis said...

~pia~

x berapa ok..hukhuk

deena awanis said...

~mamamarissa~

bengang ngan janji palsu yang ditabur..=(

Peri PiA said...

Jgn benggang2 sgt ye,t.care

Princess Ayang said...

relex mummy..
aku dh boleh batalkan hasrat nk bakar office.. =)

E.L.I.Z.A said...

ni bakpo pulok nih? bengang ko sapo?

p/s: deena ore kelate ko? kalu ya, selama ni kito 2 duk kecek luai lah ye ekekke

deena awanis said...

~amal~

x aci!!!aku nyer gaji sampai sekarang x masuk2 lagi ni..=(

deena awanis said...

~kak eli~

yup.made in kb..hehehhe..

me-mie said...

hahahaha...mmg kena betol lagu ni.. i agreed deena!! cam hampes jek tabur janji palsu..bengong tol..kalo increment sekebat xpe..tah2 ciput jek..lambat plak tu..huhu..

deena awanis said...

~me-mie~

itulaahh..menanti 6 bulan ni..kalo dapat sikit, memang x padan ngan menunggu berkurun lama tuh!!