long live!!!

Saturday, May 29, 2010

4 jun, cuti 1 Malaysia???

selamat pagi sabtu..

pertama kali dalam sejarah hidup i semalam dengar orang sebut 4 June as public holiday sempena 1 Malaysia..

betulke 4 June (next Friday) dah digazettekan sebagai public holiday????

kalau betul, alangkah indahnye..macam ler company aku kasik cuti..hari wesak pun we ols yang sangat produktif ini keje..humpphhh..

tatatititutu

5 comments:

Princess Ayang said...

iye ke Deena??
tp company ko mcm aku gak la..
jgn la harap nk ikut cuti mcm org len..semalam pon nasib cuti..klo x mau aku bakar opis tu.. kitorg punya annual leave pon sikit..

deena awanis said...

itu la...aku pun x tau..sumber ni dari mak cik pak cik laki aku..dorang cakap cuti..aku pun x pasti..dah ke cuti 1malaysia lak tuuu..hurm..

EmmY Khalid said...

hoh?? really ah?? akak pun baru tahu.. tp kami kompem cuti!! yay! hahhaaa ;p

Princess Ayang said...

deena, yg aku taw, bulan june cuti birthday agong ade la...hurmm..

deena awanis said...

haishh..konpius2..ntah lerr..tunggu dan lihat jer la kot nanti..

kak mimi : x aci tawwww!!!