Monday, November 19, 2012

semakin meningkat

usia saya semakin bertambah..
26 tahun dulu, pada tarikh hari ini saya dilahirkan
terima kasih Allah atas usia yang dipanjangkan, atas rezeki yang dikurniakan, atas kebahagian dan nikmat yang Kau berikan..
terima kasih tak terhingga buat abah dan mama yang melahirkan saya ke dunia ini..
membesarkan, mendidik dan menyayangi saya hingga ke ulangtahun yang ke-26,tak pernah kurang kasih itu..malah sentiasa bertambah...
terima kasih buat suami yang dah 3 tahun mengambil alih beban mama dan abah untuk menjaga dan menyayangi saya..moga sayang itu kekal ke syurga..in sha Allah..
tak lupa buat semua keluarga dan kawan2 yang memberi saya erti kehidupan.

terima kasih juga pada Mark Zuckerberg yang cipta facebook hingga beratus ucapan selamat yang saya terima sempena pertambahan usia ini.
moga doa kalian dimakbulkanNya

tak ada special celebration pun hari ni..lepas 9 hari bercuti kat kampung last week, hubby belum balik kerja lagi masa i taip entri ni..as expected lah..so, i just anggap balik kampung selama 9 hari tu lah as my birthday present.sejak kahwin 3 tahun lepas,ni laa pertama kali balik kampung lama2..terima kasih suami untuk 'hadiah' itu..;-) to make this birthday a little bit special formyself, i update laa blog yang makin kusam dan sepi ni..harap blog ni semakin ceria dan mendapat perhatian dari tuan dia di masa akan datang.

bye..

6 comments:

Hanani Hamid ( Ticer Nani ) said...

baru 26 tahun rupanya adik manis ni..wish u will archive apa yang diimpikan..

HANI IZWAN said...

happy birthday deena! moga panjang umur, murah rezeki dan bahagia selamanya.

^_^

Unknown said...

Adik rupenyer..hehehe..selmat ulangtahun kelahiran ^^

KAK RAINBOW said...

hai kembar Raina =)

MamaIcha said...

happy belated birthday sweetie :)

Dina Zakaria said...

thanks everyone for the birthday wishes..