long live!!!

Tuesday, May 17, 2011

rindu...rindu...rindu...

hampir 1 week kot meninggalkan blog..
rindu sangat..
rindu nak pot pet pot pet kat sini..
rindu nak jenguk2 u ols..

last friday blogger x bley bukak kan??nape ek??



alhamdulillah we all dah selamat kembali from Tioman Island after 3D 2N trip..
it's a great weekend!!

walaupun baru sampai KL kul 4 pagi tadi, i rasa macam dah rindu Tioman jer..
banyak stories n pics nak share kat sini..but have to wait after kerajinan mentransfer gambar tu tiba la ek..

hari ni kena menguruskan urusan kain yang melambak2 tu dulu..
then, nak terjah rumah u all..
then baru i buat ceritera Tioman okk..
stay tuned..=)

ohh..hari ni Wesak Day kan??
selamat bercuti kepada yang bercuti..
yang x bercuti tu, selamat bekerja yer..
kerja rajin2 tau..;-D

5 comments:

Ayu said...

kite je yang keje kan dina....Bestnye dina pegi tioman....Nanti upload gamabr deh....

deena awanis said...

dina cuti lagi kak ayu..=) hihihi..
nanti upload pic..

My Azie said...

saya x kerja cuma datang opis je..:D

Peri PiA said...

cpt upadate hehe

sI tEDI said...

oik oik oik... rindu kek deena awanis!!!!