long live!!!

Monday, February 21, 2011

masuk keje lewat = balik lewat = rindu rafique banyakkkkk!!

selamat pagi hari isnin..

hari ni masuk keje lewat.
celik mata, tengok jam dah pukul 6.50a.m..
perggghhhh..memang x sempat laa nak bersiap dalam masa 20 minit sekarang ni..kalau time xde baby dulu boleh laa..

bukan i lupa nak kunci jam..tapi jam bunyi, i snooze kan..bunyi lagik, snooze lagi..sebab ape tahu??sebab kecik i tuhh laa..
sekarang nih kan tengah dok sibuk nak tido mengiring..pastu dalam dok tido mengiring, mengigau sampai meniarap agaknyer..dah meniarap, mula lemas sendiri..pastu nanges2!!!4-5 kali lahh jugak semalam..

dah tu sape lagi yang kena menenangkan dia??omak ni lahhh..kasi t***k, baru okk..sambung tido..dah x larat sangat dia dok nanges 4-5 kali, i peluk jer dia..so, dia mengiring konpem x meniarap sebab ada "bantal peluk" besar tahan dia..hihhi...baru dia tido lena, ibu dia pun dapat tido..masa tu agaknyer dah pukul 3 pg kot..haaaa!!!itu pasal laa pagi tadi asyek dok snooze kan jer alarm tuh..


gambar hiasan xde kaitan ngan entry..


ok laa..nak wat keje sket ni..kul 12 kang ade klas..till we meet again..

daaaaaaaaaaaaaa...

5 comments:

MrS. F!zA said...

haihh smpai skrg ni pon kfiza tetap rindu darwisy rsa xsbr nk blk keje..huhu

LyNn HaMzAh said...

nanti malam nie gantikan tidur yang terganggu tu yer...hehe...

deena awanis said...

kak fiza : tu lahh..penat melayan, tapi tetap x sabar nak jumpa dia tiap2 hari lepas balik keje..

kak lynn : kalau sama gak cam malam tadi cemana??hukhuk..

My Azie said...

xpe kalau tak cukup tidur..tengok sifu macammaner..:p

Mrs Nageb said...

huhu..mmg skrg ni pun kengkadang asyik mensnooze je..tapi kena lah lagi berdisiplin I ni,kot tak sangkutlah dalam jem..hadoi..huhu