long live!!!

Sunday, November 14, 2010

bangun pagi pukul berapa????

sedang berkira2 ni..

kalau dulu, nak masuk keje kul 7.30pg, bangun kul 6.30pg ngam2 sui laa..

bangun
solat subuh
mandi
iron baju
tepek2 ape yang patut kat muka

that's it!!!7.15pg gerak ke opis yang terletak sekangkang kera dari umah..

lepas ni..kena bangun kul bape yer??

nak pump susu
nak siapkan rafique, feed him...
nak siapkan barang2 nak gi rumah baby sitter
nak siapkan diri sendiri..
hantar rafique ke rumah baby sitter di tingkat 1 selang 2 blok ngan rumah i..

thank God my hubby reti mandi sendiri..*wink*
plus, hubby i gi keje pakai t-shirt ajo..
sik payah di iron baju2 nyer..=)

u all bangun untuk gi keje kul bape yer??
agak2 how long it takes ek nak siapkan sumer ya???




11 comments:

fizanur said...

salam ziarah. opis dekat jer. bangun sebaik azan subuhla. mula2 jer rasa tak terkejar..lama2 dah jadi biasa.

Mrs Nageb said...

deena..i pun skrg dah terfikir dah,kul bape nanti nak bangun..huhu :)

Peri PiA said...

hehe,kalo larat bgn pkl 4pagi

lia said...

barang baby harusss siapkan mlm... senang x kelam kabut & elakkan barang tertinggai... mcm2 gak beg pump susu, akak readykan mlm jugak...

akak bangun tetiap hari kol 4am sbb akak p kerja kol 6am... baru 5bulan akak blajar bangun lambat sbb da pindah umah dekat opis he3... itu pon masih gak kol 530 pling lewat bangun...

puterihannan said...

sy rasanya jam subuh dh semestinya kena bangun terus siap sume tuk bb, then tggu kakaknya bangun siap semua tuk ke umah mak, then baru g niaga... :D

deena awanis said...

~fizanur~

thanks sudi singgah..

~pia~

aiyokkk..4 pg??jawabnyer gi opis tido jer laa..

deena awanis said...

~lia ~& puteri hannan~

thanks kak for the advice..siapkan malam lagi selamat kot ek..

bagus jugak ade bby ni, xde la lewat bangun subuh lagi..alarm clock free punyerr!!hehehe

e.l.i.z.@ said...

seb umoh dekat jah nge opis..xyoh rush sgt ehehhe...menten 6.30 shud be ok kot...dop pun kul 6

aiyooo k.eli x ajin bgn seawal itu :P

nurul aziyana said...

deena, barang2 nk bekalkan ke babysitter cm baju tu siapkan di malam hari lg..so esoknya xder kelam kabut..juz bgn awal utk feed him sblm mandi..n sebelm g keje

[ Hanie ] said...

huhu susah hati jgk hal ni...tak berkire2 lagi nak bgn pukul brape..mcm awak..opis pun mmg dekat jer

deena awanis said...

thanks everyone for the feedback..pikir2 balik, macam nk hantar baju bby kt rumah bs seminggu sekali.so, mlm readykan ebm jer..=) tp tgk laa kalo bs setuju..