long live!!!

Tuesday, August 10, 2010

ampun kan kami penunggu gua..

Alhamdulillah..dapat lagi berjumpa dengan Ramadhan tahun ni..semoga Ramadhan ini akan dimanfaatkan sebaik mungkin oleh kita semua..especially mak buyung macam i yang tunggu masa ajer nak meletops dah ni..hope meletops lepas abes Ramadhan la..

baby, kasik chance kat mummy puasa dulu k..

dikesempatan ini, i nak mintak maaf jugak kalau ada salah silap, terkasar bahasa, tergoreskan hati sape2 yang baca blog ni juga termasuk kawan2 yang mengenali diri ini..

ampunkan patik pacal yang hina ini yer..

akhir kata,

dari me n hubby..
*mencapap sket dari koleksi gambar from convo siang tadi*

8 comments:

Peri PiA said...

salam ramadhan deena,congrat again

me,nak mohon maaf jika ade slsh silap ye..muahhx

MrS. F!zA said...

selamat berpuasa mummy.

ampun maaf jika ada salah dan silap :D

Mrs Nageb said...

selamat berpuasa juga pn deena..saya juga mohon ampun dan maaf :P hehe

BURDHANI said...

congrats dear for convocation! selamat berpuasa jugak untuk kalian betiga..=)

deena awanis said...

thanks all..=)

Hanis MY said...

selamat berpuasa semoga semua berjalan lancar...

Puan nadxoxo said...

Mudah2an penuh la puasa kita tahun ni. Amin!! :)

mamamarissa said...

selamat berpuasa dear :)