long live!!!

Monday, July 5, 2010

monday blues

selamat kembali bekerja peoples..

hari ini sangat monday blues laahh..
mata rasa berat semacam jer ni..
angin sepoi2 bahasa pagi ni memang buat i kaki i rasa cam nak cramp untuk melangkah..
sejuk giler..
nak mandi tadi pun kalau boleh nak mandi ala2 P.Ramlee jer..
sejukkkkkk!!!

dah ler hubby sedang enak dibuai mimpi kat umah tu..
jeles..jeles..jeles..
kejam x kalau saya balik, dan join en.hubby tido???

ohhh..lagi satu, hari ni i puasa..moga2 diberi kekuatan untuk meneruskan sehingga hujung minggu ni..=)

6 comments:

BURDHANI said...

same lah kita. i sgt lah malas nak bangun n mandi pagi ini, sebab sejukkk gila. at last, mandi sekejap dari biasa aje. ^_^"

deena awanis said...

hehhe..mandi sekejap dari biasa..menarik laa ayat tu hani..=)

Peri PiA said...

uhuhu memang sejuk :D...pergi la jauh2 monday yg biru

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

pagi ni air sejukkkkk gilak!! tak tahan! mcm nak balut ngan kain berapi..hehe

juelee said...

aah sejok giler nak mandi.... mandi ala2 p ramlee dah pastu gigil2.. hehehhe

deena awanis said...

hihihi..ingat i sorang jer bersejuk2an pagi tadi..