long live!!!

Thursday, June 10, 2010

mahu jadi isteri mithali

petang semalam i berada dalam mode isteri mithali..balik2 keje terus buat cucur udang bersama2 teh o ais limau..

see..menarik x cucur udang i?? tapi malangnya ketiadaan bicarbonate powder, maka sifat pengembangan tidak berlaku pada cucur udang tu..tapi x pe lah..sedap jugak!!i puji diri sendiri je lah sebab u ols mesti x leh nak puji coz x rasa cucur udang i ni kan...hehehe..

tapi nak tau sedap ke x, sampai tahap hubby i tanye "dah abes ke???sikit nyer buat. lepas maghrib nanti u buat lagi boleh x??" hehehe..*blush*

tapi i x buat lagi dah pun lepas maghrib tu sebab mula tu ingat nak buat murtabak maggi hubby i suka sangat murtabak maggi i buat, tapi last2 masak megi je..tapi bile hubby i cakap megi tu tawar, banyak sangat air, i rasa cam nak nanges jer..padahal mmg tawar pun!!! i sendiri makan pun letak kicap banyak giler.huhuhu...perasaan masa tu cam teruk giler jadi bini cam i neh..asal masak, ada je yang x kena..masak megi pun tawar!!!=(

actually, ada lagi satu kesah menyayat hati..tapi i cerita nanti jer laahh..time to go home!!

tatatititutu

6 comments:

Peri PiA said...

kisah ape tu?

dapur i pon jarang berasap,memang rase bersalah :|

MrS. F!zA@Mama Darwisy said...

mkn cucur udang je ke?? hehehe.

buatla kuih yg mencabar seseorg isteri yg mithali ni.. hehehehe.. gurau je..

deena awanis said...

~pia~

jap lagi i citer ek kesah menyayat hati tuh..

deena awanis said...

~kak fiza~

hubby tengah on-diet..malam x mo makan makan nasik..hikhikhik..

kuih mencabar???aiyak..wat cucur udang pun dah cukup mencabar untuk orang x reti masak neh..hahahha

mamamarissa said...

rajinnya mak yong nie ya..cik abg lagi sayang cam nie :)

deena awanis said...

~mamamarissa~

seb baik x pandai masak nih,kalo x, i dah masak nasi beriyani, nasi minyak segala..hahaha