Sunday, May 9, 2010

tag by miz diela

selamat hari ahad...

i was tagged again!!!ho ho ho

and this time is from a new blogger friend Miz diela..=)


1. go to your photo files and select the 8th folder.

2. select the 8th photo from the folder.

3. post the photo along with the story behind it.

here we go....


this photo was taken on the 23rd September 2009 which is the biggest day ever in my life..that is my solemnization ceremony which was held kat masjid kat kampung mama i..sape yang tukang amek gambar, i pun tak pasti.my brother maybe...

yang berbaju melayu purple mengikut tema adalah my dad, yang mewalikan pernikahan kami while sitting next to him in black stripes shirt is my father-in-law..pak cik baju biru yang tengah semput membilang mas kahwin itu, cheh..macam ler mas kawen tu RM 99,999.99!! adalah atuk sedara i yang merupakan salah seorang saksi..lagi 2 orang saksi adalah my uncle, berbaju melayu purple yang duduk di sebelah my atuk sedara and hubby's uncle yang jugak berbaju kemeja dan songkok hitam itu..

sila lihat dihujung kiri gambar, dan u ols akan nampak kopiah putih dipakai bersama serban putih-merah.itu adalah pak imam a.k.a tok kadi bertauliah yang menikahkan i..so, dengan ini tidak syak lagi perkahwinan i adalah sah disisi agama mahupun undang2 negara Malaysia..jangan ada yang nak denda i RM500 lak ye..sekian terima kasih..;-)

tatatititutu

No comments: