Thursday, April 8, 2010

alhamdulillah...

lega sangat rasa sebab semuanya berjalan lancar semalam..walaupun ada sikit kelam-kabut mana x kelam kabut weh kalau tiba2 VVIP yang dijemput, tapi last minute cakap hantar wakil je, suddenly muncul kat majlis during the event.. overall MUCH Food Safety Day 2010 which had been organized by me and my students telah selesai seperti yang dijadualkan...

gambar2 masih belum berjaya di transfer sebab "my pinky" punyer cable, en.hubby tertinggal kat opis la pulakk..

actually, quite surprised jugak ler coz al of my students ni memang x pernah ada experience organizing any event, but they were doing quite well..and bila their representative yang bagi speech during the closing ceremony cakap "kami amat berterima kasih kepada Pn. Nurdina Awanis atas jasa beliau mendidik kami dan memberikan kami peluang bagi menganjurkan majlis ini...bla..bla..bla.." i was like cam terharu wehh...nak nanges pun ade..ada gak orang yang hargai "jasa" i..hukhuk...padahal i saje je nyusahkan dorang bagi esaimen organize program bagai ni kan;-D tapi baru je nak feeling2 terharu sket, dah ZASSSSSS kelam kabut ngan kes yang i cite kat atas tadi tu..
POTONG STIM TOL!!

so, disebabkan kejayaan itu, mulut gatal i ni telah berjanji with those kiddos untuk belanja they all..tapi xde la banje Chilli's mahupun KFC kot..bankrap la i camtu!!50 orang tu... what i was thinking is about ordering cute cuppies for them..anybody know mane2 tempat or blog to order cute and yummylicious cuppies at a very reasonable price, sila bitau i yer..kalau boleh yang berdekatan ngan Cheras la..jangan bagi address kat JB lak..jenuh nak pi amek.

ok la..till i got pics of yesterday's event..

tatatititutu

5 comments:

Princess Ayang said...

congrats my dear.. dlm dok membawa budak pon sempat lagi..
psl cuppies.. aku slalu order ngn akak nie, dia kt bangi.. cup cakes die sedap.. n aku penah order fondant kek ntk hantaran kwn baik aku(ex pres MTM k12-imran)
ni blog dia http://kekcawan.blogspot.com/
2 pon klo ko ase bangi xjauh la..

Princess Ayang said...

congrats my dear.. dlm dok membawa budak pon sempat lagi..
psl cuppies.. aku slalu order ngn akak nie, dia kt bangi.. cup cakes die sedap.. n aku penah order fondant kek ntk hantaran kwn baik aku(ex pres MTM k12-imran)
ni blog dia http://kekcawan.blogspot.com/
2 pon klo ko ase bangi xjauh la..

Dina Zakaria said...

thanks amal..bangi ok lagi laa..hubby aku pun keje kat bangi...nnt aku tengok ye..=)

myQza said...

terharu di hargaikan?

belajalah org sini sekali!

Dina Zakaria said...

si tedi : mahu di belanja, datang ler sini..hehhehe