Wednesday, November 18, 2009

sony ericson Aino


lama dah rasanye aku macam hilang nafsu terhadap handphone yang canggih ngan macam2 features yang hebat2 tu sume..yang aku tau, handphone adalah 1 medium utk aku call or sms hubby, mama, abah n my fellow frens..tu pun call beberapa minit utk tanye perkara wajib je...dah terlupa dah macam mane edisi bergayut tahap x hengat macam masa zaman skolah dulu..

* Sony Ericsson Aino idamanku *

tapi tibe2 nafsu yang kian hilang terhadap gadget yang boley kira wajib dimiliki oleh sume manusia skarang ni kazen aku yang umur 5 tahun pun ade henpon bawak g tadika okkkk kian membara bile aku tengok Sony Ericson Aino tu...tibe2 rasa teringin sangat nak beli henpon baru..kalo tengok henpon yang aku pakai tu pun rasanye budak skolah pun malu nak pakai..tapi aku gak yang "setia" ngan dy sekian lama..lepas N75 aku rosak lebih kurang 1 tahun lepas...

kalo zaman2 study dulu, konfem2 sejurus selepas rosak aku akan mintak ngan abah tanpa rasa bersalah langsung utk beli henpon baru...tapi bile dah keje sendiri, baru faham nilai duit tu...x kan ler dah keje pun nak mintak orang lain belikan henpon kot!!!memang nak kena sekeh ngan abah ler kalo "lecturer" kesayangan dy ni still lagi mintak belikan henpon..wat malu company je..hehehhe

so, skrg terpaksa r aku mula mengorak langkah utk save sikit duit gaji n beli henpon aino tu nanti...hehhe..x sabar tol nak pakai henpon pertama beli ngan duit sendiri neh...bape ek harga henpon tu??biler la agaknyer baru dapat direalisasikan impian ni????>____________<

:kiss:konpem aku akan jadi manusia paling berlagak kalo dapat enpon tu...ngehehhehe..

3 comments:

Princess Ayang said...

taste ko ngn aku sama la..
dh lama aku dok usha Aino ni, tp ase nye baru xsmp sebulan masuk malaysia..
lambat la.. aku dh beli hp baru yg xcanggih..
Nt dh beli, tunjuk kt aku taw

Dina Zakaria said...

ko doa ler moga hajat "kite" kesampaian...hehhehe...
ntah2, bile nengok harga dy nnt aku berubah pikiran lagi!!hahahhaha

myQza said...

budak 5 thn ada enpon mahal.

aku umur dah suku abad bawa pakai. elelelel