Thursday, August 20, 2009

eeeiiiii geramnyerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ari ni geram sangat ngn opismets ku!!!!!
i know i'm the youngest here but dat doesnt permit u guys to say whatever u feel like saying.n benda tu bukan sekali korang sebut, dah berpuluh ratus kali!!!!

bukan salah aku pun kalo slalu masuk lambat, dah memang kita ni keje flexi hours, suka ati aku la nak masuk kul bpe pun!!and yang korang sesedap ati nak cakap aku lembap sampai berpuluh2 kali just sebab aku x tau ape latest gosips yang korang cite tu kenape?????????????
kalau ye pun aku tertinggal info pasal keje just sebab aku masuk kul 9 n x sempat nak borak ngn korg masa bekfes, susah sgt ke nak ulang barang sebaris dua ayat tu sedangkan kalo gosips tu 15 kali ulang pun boley!!!hisyyhhhh..berapi tol!!!
seb baik la aku ni masih waras di fikiran n memikirkan kemudaremajaan diri berbanding u ols tu, aku diam je..xpe2..mengalah x bererti kalah!!huh!!

:angry:GERAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMM!!

No comments: