Tuesday, May 4, 2010

Sham & Sha's Engagement

just wanna wish C.O.N.G.R.A.T.U.L.A.T.I.O.N.S to my friends: Sham & Sha for their engagement last Sunday..

Enjoy these pics peeps!!

from left : me, sha & my future biras..;-)

hantaran putih-krim from Sham to Sha while the blue-pink from Sha to Sham..sangat suka hantaran dari pihak perempuan ni..cantik sangat!!!

my hubby and his brother..

my hubby and zul (sham's elder brother)..actually, sham is my classmate masa degree kat UPM dulu & my hubby and his brother pun classmate jugak..what a small world rite???

bakal pengantin in another one and half year..lama giler tunang..baby i dah bley jadi flower girl/boy dorang kot time tu..;-P

ini plak our pic with their mum..and x sia2 i pergi berposing ngan mak cik yer, sebab she gave me a delicious blueberry tart from the wedding gifts..hehhehe..

p/s : saya sangat jeles ngan mereka..sebab bertunang sangat voogie the vast gitew..i punyer engagement ceremony dulu very the simple..x de baju sedondon pun..sob..sob..

tatatititutu

1 comment:

myQza said...

he he he he.. berbaloi posing!